توسط مدیرکل تبلیغ عمومی صورت گرفت:

شناسایی ظرفیت ها و ارزیابی عملکرد گروهای تبلیغی شرق کشور

تاریخ انتشار:
رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی بیان کرد: در سفر مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به شمال استان اصفهان، استان خراسان جنوبی و رضوی توانمندی و فعالیت های گروه های تبلیغی این استان مورد ارزیابی قرار گرفت.
شناسایی ظرفیت ها و ارزیابی عملکرد گروهای تبلیغی شرق کشور

به گزارش خبرنگار بلاغ، به منظور شناسایی ظرفیت ها و ارزیابی عملکرد گروهای تبلیغی شرق کشور، حجت الاسلام و المسلمین سید حامد شریعتمداری مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به همراه حجج اسلام کریم زاد رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی و عابدینی مسئول پشتیبانی گروه‌های تبلیغ عمومی و بشیران جوان به به شمال استان اصفهان، استان خراسان جنوبی و رضوی سفر کردند.

حجت الاسلام کریم زاد بیان کرد: در این سفر مسئولان تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ضمن حضور در جمع سرگروه ها و برخی از اعضای گروه های تبلیغی سه استان مذکور (نائین، خور و بیابانک، طبس، بیرجند، اسدیه، قائن و زیرکوه، نهبندان، مشهد و نیشابور) از محل تبلیغی ایشان بازدید به عمل آوردند.

وی بیان کرد: مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی علاوه بر نشست با ائمه جمعه مسئولان فرهنگی شهرهای مورد نظر اعم از مسئولان اداره کل تبلیغات اسلامی و مدیران حوزوی، با نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و مسئولان اجرایی از جمله معاون سیاسی امنیتی استانداری نیز دیدار داشت که در این دیدارها بر لزوم همکاری مسئولان با گروه های تبلیغی تاکید شد.

رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی  گفت: در این دیدارها، ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم توسط مدیرکل تبلیغ عمومی بیان گردید. و مواردی چون «اعزام مبلغان متخصص کودک و نوجوان»، «آموزش و توامندسازی مبلغان مقیم در شهرستان ها» و «تقویت و حمایت از گروه های تبلیغی فعال در استان ها» از جمله درخواست های مسئولان فرهنگی از اداره کل تبلیغ عمومی بود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.